اخبار روز ایران و جهان

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شرکت افرند با سابقه بیش از 15 سال در زمینه طراحی و توسعه سیستم های تحت وب یکی از قدیمی ترین شرکت های این حوزه می باشد. افرند طی سال های گذشته با رویکرد دیجیتالی نمودن کسب و کارها توانسته است دستاورهای زیادی کسب کند. این شرکت در زمینه طراحی وب سایت، سئو ( بهینه سازی برای موتورهای جستجو نظیر گوگل ) و همچنین میزبانی وب مشتریان خود سهم به سزایی در دیجیتالی شدن کسب و کارها داشته است.

دپارتمان طراحی سایت افرند در زمینه های طراحی سایت با وردپرس و طراحی سایت های اختصاصی با زبان های برنامه نویسی فعالیت می کند. نمونه کارهای طراحی شده افرند گویای سابفه و تجربه این شرکت می باشد.

در بخش سئو نیز دستاوردهای مهمی را برای مشتریان خود کسب کرده و همچنان با کسب رتبه های برتر گوگل سعی در بهبود فروش و خدمات آن ها دارد.

تیم افرند متشکل از برنامه نویسان ، سئو کاران و مدیرانی است که سال ها در زمینه خودشان تجربه کسب کرده و به حوزه وب اشراف کامل دارند.

از فعالیت های جدید این تیم که به تازگی رونمایی شده می توان به کار در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام اشاره نمود. 

 

  • مجید مدنی
  • ۰
  • ۰

اگر قصد خرید ویلا در رامسر را دارید و مناظر آن را پسندید و از نظر قیمت، مسیر، امکانات ویلا، ویو و … به نتیجه رسیدید مهم‌ترین  عاملی که باید در نظر داشته باشید که درست و بدون هیچ مشکلی باشد سند ویلا در رامسر است.

هرچقدر هم از شرایط حقوقی ویلا املاکی ها صحبت کردند و گفتند مشکلی نداره یا صد در صد دنبال سند باشید و یا با یک وکیل مشورت کنید چراکه با زبان بازی و تعریف‌های زیاد و مثال زدن و … و کلا طبیعت و منظره وسوه انگیر شمال به راحتی شما را قانع و مجاب به خرید میکنند.

متاسفانه در مملکت ما در هر حوزه و صنعتی سودجویان از عدم آگاهی افراد سواستفاده میکنند و به راحتی سرمردم کلاه میگذارند از این رو دقیقا خرید ویلا در چمستان نقطه عطفی است که سودجویان به راحتی از ان استفاده میکنند.

چمستان به خاطر طبیعت خوبی که دارد طبیعی است مورد پسند همه قرار بگیرد اما در نظر داشته باشید ویلایی که میخواهید خریداری کنید نتیجه تخریب منابع جنگلی و طبیعی نباشد، رفتن به سراغ یک املاک معتبر و باوجدان درصدی از این احتمالات را کاهش میدهد.

  • مجید مدنی