اخبار روز ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

موسیقی ایران در چند سال اخیر خواننده های زیادی را به خود دیده است  افرادی که شاید مدتی آمدند و بعد از مدت کوتاهی از خاطرات پاک شدند .

اما در این بین افرادی بودند که راه خود را پیدا کردند و به سرعت مسیر پیشرفت را طی نمودند .

محسن ابراهیم زاده جوان با استعداد و خوش صدای این روزهای موسیقی ایران از جمله افرادی بود که به سرعت پیشرفت کرد و جایگاه خود را در بین هواداران موسیقی تثبیت کرد .

کنسرت محسن ابراهیم زاده همیشه با شور و هیجان بالایی برگزار می شود .یکی از موزیک هایی که طرفداران زیادی پیدا کرد آهنگ دونه دونه بود .برای دانلود آهنگ دونه دونه محسن ابراهیم زاده به لینکی که مشخص شده وارد شوید.

بهنام بانی از دیگر خوانندهایی است که این روزها طرفداران زیادی دارد . کنسرت بهنام بانی هم از جمله کنسرت هایی است که هیجان بالایی را می توانید در آن تجربه کنید .

ماکان بند نیز طرفداران زیادی دارد این گروه که با آهنگ هربار این درو به شهرت رسید در حال حاضر از پرطرفدارترین گروههای موسیقی به شمار می رود.

کنسرت ماکان بند نیز از جمله کنسرت هایی است که می توانید شب خوبی را در آن تجربه کنید . انرژی فوق العاده بالای این گروه در اجرا باعث می شود که خاطره خوبی در ذهن شما از کنسرت نقش ببندد.

و در آخر خوانندگان زیادی هر روز به موسیقی کشورمان اضافه می شوند اما رمز موفقیت آنها مردم هستند و محبوب شدن نزد مردم می تواند آنها را تا سالها در جایگاه خوبی از موسیقی قرار دهد.

فرزاد فرزین، خواننده مطرح موسیقی پاپ کشور، سالهاست که با فعالیت در این عرصه به عنوان یکی از هنرمندان موفق و سرشناس کشور شناخته می شود. کنسرت فرزاد فرزین از گذشته تا کنون با پرفورمنس و نمایش همراه بوده است و این موضوع یکی از ویژگی های اجراهای این خواننده پاپ به شمار می رود. برگزاری کنسرت های نمایشی توسط فرزاد فرزین باعث تمایز وی از کنسرت های دیگر خوانندگان پاپ می باشد

  • ۹۷/۱۰/۱۷
  • مجید مدنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی