اخبار روز ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

کنسرت مسیح و آرش پس از سال ها فعالیت در حوزه موسیقی، یکی از پرانرژی ترین کنسرت های حال حاضر ایران است. برادران عدل پرور پس از انتظاری تقریبا ۱۲ ساله، توانسته اند روی صحنه حاضر شوند و با مخاطبان خود دیدار کنند که همین امر خود دلیلی بر شور و اشتیاق هوادارانی است که مدت ها منتظر همخوانی با مسیح و آرش بوده اند.

بلیط کنسرت مسیح و آرش

جهت تهیه بلیط کنسرت مسیح و آرش شما می توانید به سایت های معتبر بلیط فروشی معرفی شده توسط شرکت فرهنگی هنری آراد و یا نمایندگی های فروش بلیط کنسرت مسیح و آرش مراجعه کنید. البته دقت داشته باشید که عموما بلیط کنسرت های مسیح و آرش خیلی زود به اتمام می رسد و لازم است برای خرید بلیط کنسرت مسیح و آرش سریعا اقدام نمایید.

کنسرت مسیح و آرش تهران

کنسرت مسیح و آرش در تهران بارها برگزار شده است و به دلیل استقبال کم نظیر هواداران، تمدید کنسرت مسیح و آرش در تهران امری عادی تلقی می گردد. 
اجرای زنده و کنسرت مسیح و آرش در تهران تا کنون در سالن های مجهزی همچون سالن میلاد نمایشگاه بین المللی، سالن برج میلاد و سالن وزارت کشور برگزار شده است.

  • ۹۷/۱۰/۱۷
  • مجید مدنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی